دانلود 130 آهنگ مظهر خالقی به صورت یکجا

دانلود 130 آهنگ مظهر خالقی به صورت یکجا

ضمانت پرداخت شما

توضیحات و خرید

هنرمند نامدار کرد، مظهر خالقی که عاشقان آواز فولکلور کردی همگی او را خوب میشناسند چراکه خاص ترین ویژگی آهنگ مظهر خالقی فولکور بودن آن است. اگر به آهنگ فولکلور کردی و آهنگ مظهر خالقی علاقه مند هستید، این مجموعه آهنگ کردی از مظهر خالقی برای شماست.

 

خلاصه ای از زندگینامه مظهر خالقی

مظهر خالقی (باقر خالقی) ۱۸ شهریور ۱۳۱۷ در خانواده‌ای از مشایخ خاندان کرد مردوخی در سنندج متولد شد. از نوجوانی به یادگیری موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی کردی پرداخت.

اولین اجرای ضبط شدهٔ او متعلق به دههٔ سی است که در رادیو سنندج و به زبان فارسی اجرا کرده‌است. وی دانش‌آموختهٔ فیزیک از دانشگاه تهران است و قبل از ورودش به سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران دبیر دبیرستان‌های تهران بود. از او بیش از ۲۵۰ آواز فولکلور ضبط و ثبت شده‌است. مظهر خالقی تا قبل از مهاجرتش به انگلستان و سپس اقامتش در کردستان عراق در سمت مدیر کل تلویزیون سنندج و کرمانشاه فعالیت کرد. وی از ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۷ رئیس رادیو و تلویزیون کرمانشاه بود.

 

دانلود فول آلبوم مظهر خالقی

در این مجموعه آهنگ با ارزش ما 12 آلبوم از مظهر خالقی که شامل بیش از 130 آهنگ مظهر خالقی است را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. آهنگ های موجود در این مجموعه با دقت انتخاب شده اند و سعی شده است بهترین کیفیت موجود از هر آهنگ قرار بگیرد.

 

هر گونه سوال یا مشکلی در رابطه با این محصول را در قسمت نظرات همین پست بیان کنید.

افزودن به سبد خرید
  1. بهزاد محمدی ده بالایی گفت:

    سلام دیشب سه بار مبلغ ۲۰ هزار تومان خرید آهنگ های خالقی را پرداخت کردم متاسفانه نهفایل دانلود شد نه پول بر گشت خورد با با ای دی پی تماس گرفتم عنوان کردن بای از طریق سایت پیگیری کنم با تشکر

  2. فرزاد طافی گفت:

    درود،فایل 130 آهنگ مظهرخالقی باکد رهگیری 99663 راخریداری کرده ام ولی متاسفانه موفق به دانلودنشدم، درقسمت رسیدخریدنیزباهمین مشکل مواجه هستم وفایل دانلودنمیشه، لطفاراهنمایی کنید.

  • نظرات شما بعد از تایید نمایش داده خواهند شد ، تمام سعی ما بر تایید نظرات در کمترین زمان ممکن خواهد بود.
  • وارد کردن نام و ایمیل ضروری است.
  • در صورتی که ایمیل ندارید "user@mail.com" را وارد کنید.

... چند لحظه صبر کنید
Cover
00:00