دانلود فول آلبوم حسن زیرک

دانلود فول آلبوم حسن زیرک به صورت یکجا در یک فایل فشرده zip

ضمانت پرداخت شما

توضیحات و خرید

25,000 تومان – خرید

حسن زیرک استاد موسیقی کردی

در این بخش از مطلب “دانلود فول آلبوم حسن زیرک” توضیحات کوتاهی در مورد این هنرمند افسانه ای خواهیم داد. زنده یاد حسن زیرک را میتوان بزرگترین هنرمند کرد در زمینه موسیقی کردی دانست. وی با اینکه فردی بی سواد بوده است، توانسته آثار هنری بسیار ازشمندی را از خود برای نسل های آینده به یادگار بگذارد. آوازه و شهرت این هنرمند به کردستان و ایران محدود نمیشود و از سراسر دنیا طرفداران خودش را دارد. هنوز هم که هنوز است آهنگ های حسن زیرک هر روزه از رسانه های مختلف رادیو و تلویزیون پخش میشوند. بسیاری از افراد موزیک های خاطره انگیز حسن زیرک را روی دستگاه های پخش کننده موسیقی خود دارند و در داخل مکان های مختلف و یا داخل ماشین گوش میدهند.

این مجموعه آهنگ کردی از حسن زیرک به صرف زمان زیادی برای شما کاربران گرامی آماده شده است که در ادامه به توضیح بعضی از خصوصیات این مجموعه با ارزش میپردازیم.

 

کاملترین فول آلبوم حسن زیرک

استاد حسن زیرک آهنگ های بسیار زیادی دارد، اما در این مجموعه ما بهترین آنان را برای شما آماده کرده و برای دانلود قرار داده ایم. چرا این مجموعه کامل ترین مجموعه است؟ اگر شما مقداری وقت گذاشته باشید و در سطح اینترنت گشت و گذاری کرده باشید، خواهید دید که آهنگ های زیادی از این هنرمند در دسترس است، اما به صورت پراکنه و ناقص و گاها با کیفیت های بد و غیر قابل استفاده.

مجموعه ای که ما در اختیار شما قرار داده ایم به صورت تخصصی بررسی شده است و از هر آهنگ سعی شده بهترین کیفیت موجود قرار بگیرد. علاوه بر آن همه آهنگهایی که به صورت پراکنده در سطح اینترنت موجود است را یکجا میتوانید دانلود کنید.

 

گلچین بهترین آهنگ های غمگین و شاد حسن زیرک

اگر طرفدار آهنگهای حسن زیرک باشید، متوجه این موضوع شده اید که در آهنگ های قدیمی حسن زیرک، هم آهنگ شاد پیدا میشود هم آهنگ غمگین و این استاد بزرگ هر دوی این سبک ها را به خوبی اجرا کرده است. ما در این مجموعه آهنگ طرفداران هر دو سبک را در نظر گرفته ایم و گلچین بهترین آهنگ های شاد و غمگین حسن زیرک را انتخاب کرده ایم.

 

دانلود یکجای آهنگ های صوتی حسن زیرک با فرمت mp3

از دیگر خصوصیات جذاب “فول آلبوم حسن زیرک” میتوان به این مورد اشاره کرد که تمامی آهنگ ها را یکجا در یک فایل فشرده zip میتوانید دانلود کنید. تمامی فایل ها با فرمت mp3 هستند و قابل پخش در تمامی سیستم های صوتی خانگی و ماشین را دارند. همچنین شاید شما به دنبال آهنگ کمیاب و بخصوصی از حسن زیرک باشید، از آنجایی که تمامی فایل های این مجموعه دارای نام مشخصی هستند به راحتی میتوانید در میان آهنگ های جستجو کنید.

 

هر گونه سوال یا مشکلی در رابطه با این محصول را در قسمت نظرات همین پست بیان کنید.

افزودن به سبد خرید
  1. سیروس گفت:

    سلام همه آهنگها ش زیر نویس دارند در مجموعه یا خیر

  2. Red گفت:

    تعداد 220 آهنگه

  3. بهمن گفت:

    سلام ، کلا چندتا آهنگه؟

  4. سهیل گفت:

    چرا باید هزینه پرداخت کنیم؟ مگه کوردبیت رایگان نبود!!

    • KURDBEAT گفت:

      دوست عزیز کوردبیت رایگان بوده و هست. این مجموعه ها بنا به دلایلی که توی این لینک توضیح داده شده قرار گرفتن. لطفا توضیحات رو مطالعه فرمائید.

  5. Faridmj گفت:

    عالی بود تشکر از کوردبیت

  6. Mehdi گفت:

    چطور باید دانلود کنم؟

  7. رضا ارشدی گفت:

    سلام دانلود کردم مشکلی نداشت ممنون از جمع آوری این مجموعه با ارزش

  • نظرات شما بعد از تایید نمایش داده خواهند شد ، تمام سعی ما بر تایید نظرات در کمترین زمان ممکن خواهد بود.
  • وارد کردن نام و ایمیل ضروری است.
  • در صورتی که ایمیل ندارید "user@mail.com" را وارد کنید.

... چند لحظه صبر کنید
Cover
00:00